- holly bloomfield -

Direktlänk till inlägg 4 februari 2013

International Baccalaureate (IB)

Av Holly Bloomfield - 4 februari 2013 17:59

Hej! Har en jättebra nyhet, vill ni veta? Jag har äntligen bestämt vilket gymnasie jag ska kämpa mig in på. Problemet är att det är ett svintufft gymnasium där man måste ha jättehöga betyg för att komma in på de. A i mer än hälften av ämnena! Men de är bara att köra igång med allt pluggandet och satsa på högre betyg. Men man måste ha A i engelska (eller iallafall väldigt bra i engelska) så det är väldigt bra att jag har A i engelska + är halvengelsk så pratar engelska med min pappa och med ungefär hälften av min släkt och åker till England ungefär en gång om året. Men ett problem är att man ska ha väldigt bra i matte också men de är inte riktigt min starka sida haha. Men jag ska riktigt börja kämpa på för om jag kommer in där och jag klarar mig därifrån med bra betyg så kan man studera i andra länder och på tillexempel Harvard, Oxford osv. Och jag skulle jättegärna vilja studera i England! Men always look on the bright side, jag har halva åttan och hela nian kvar att höja mina betyg.


 


www.malmoborgarskola.se/utbildningar/international-baccalaureate-ib/sida/4/80

 
 
sellwins skönhetsblogg

sellwins skönhetsblogg

4 februari 2013 23:09

Bloglovin byte? Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig och säger vilket nr jag blev såklart:)

http://www.sellwin.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Holly Bloomfield - 13 februari 2013 17:56

                           

Av Holly Bloomfield - 13 februari 2013 17:47

                            

Av Holly Bloomfield - 13 februari 2013 08:30


    typ ja, hehe

-

Av Holly Bloomfield - 11 februari 2013 13:41

    normala 100% japp! våra gäster i lördagskväll haha.   puss - holly ...

Av Holly Bloomfield - 9 februari 2013 11:28


 

Presentation


Hej! Jag är en 14 årig halvbritt som bor långt ner i lilla Skåne. Jag tycker om att fota, dansa, träffa kompisar och umgås med min familj. Jag kommer blogga om en massa saker. Jag hoppas ni tycker om bloggen och kollar in den då och då! Kram :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Inspiration


Ovido - Quiz & Flashcards