- holly bloomfield -

Alla inlägg under januari 2012

Av Holly Bloomfield - 28 januari 2012 09:52

hey!


förlåt för att jag inte bloggat på ett tag, men jag har inte haft tillgång till en data..


eller tjaa.. inte pallat va på datan :d

iallafall..

skulle vara på läger i helgen, men mådde sjukt dåligt så mormor & morfar ingvar fick komma & hämta mig..

så nu är jag hos henne & morfar ingvar.. (:


xoxo, holly <3


 
 
Av Holly Bloomfield - 22 januari 2012 12:43

Av Holly Bloomfield - 22 januari 2012 12:33

hey!

 

idag ska jag bara vara hemma, om ni undrar! ;)

 

igår var riktigt rooligt, jag kommer aldrig glömma de♥

 

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om..

 

ni kanske kan komma med förslag ? :)

 

Dagens Hiss:

slappa ♥


Dagens Diss:

sista dagen på helgen :/


xoxo, Holly (A)

Av Holly Bloomfield - 21 januari 2012 17:13

Hej alla gullungar!


Hur mår ni då?

Jag mår iallafall toppen! Idag var vi i stan & jag fick vääärldens snyggaste skor!

lägger in en bild :*


Men iallafall, ska snart på fest, måste nog göra mig iordning (a)

vet inte vad jag ska ha på mig.. :$

hmmm.. men om ni vet, så kan ni smsa mej, ni som har mitt nummer? :D

för er känner jag ju! ;)

vill ju inte att någon okänd ska ha mitt nummer..


igår kollade jag på sherlock holmes 2 med bästa pappa på bio. hans julklapp från mig! :)

rekomenderar den starkt!


idag på festen ska jag, Isac & Poppy spela 4 låtar på trombon, valthorn & trumpet.

Jag spelar ju trombon, Isac trumpet & Poppy valthorn.

Vi ska spela:

- Happy Birthday

- Min hatt den har tre kanter

- Rondo

- Var nöjd med allt som livet ger


sen ska bästa pappa spela några sånger på gitarr & sjunga. Jag ska sjunga med i några också..


xoxo, Holly :* ♥






Av Holly Bloomfield - 20 januari 2012 16:03

Av Holly Bloomfield - 20 januari 2012 15:27

hejhej alla sötnoooooooosar :*

 

ikväll blir de bio (Y)

& imorgon ska jag på 'fest' hos våra kompisar! Hos min bästa barndomsväns mamma :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

på dagen ska jag nog va med en kompis! tror jag... (A)


vad gör alla ni då ?


xoxo, holly   




Av Holly Bloomfield - 19 januari 2012 17:33

http://juliahofsweden.blogg.se/


kolla bloggen! den är så sjukt bra!

hon har gått igenom så sjukt mycket.

Av Holly Bloomfield - 19 januari 2012 16:55

chacha,

andra inlägget idag, i know.. men jaja :D


-till alla er som följer bloggen: T A C K!

Och kommentera gärna vad ni tycker.


ska kanske va med hannah imorgon :D:D:D:D:D hoppas!


xoxo, holly.   


Presentation


Hej! Jag är en 14 årig halvbritt som bor långt ner i lilla Skåne. Jag tycker om att fota, dansa, träffa kompisar och umgås med min familj. Jag kommer blogga om en massa saker. Jag hoppas ni tycker om bloggen och kollar in den då och då! Kram :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Inspiration


Ovido - Quiz & Flashcards