- holly bloomfield -

Alla inlägg under november 2012

Av Holly Bloomfield - 30 november 2012 18:45

Hej sötisarna. Förlåt för att jag inte bloggat på länge, men jag har varit ganska upptagen. Pluggat och sånt, träffat kompisar. I torsdags träffade jag Alexandra, de va riktigt kul! Här kommer lite småsöta bilder på mig och min vackra vän!


         


Älskar dig hjärtat!


Och idag så träffade jag Johanna och Kajsa. De va riktigt kul, vi kollade på Scary Movie, fast den var riktigt dålig, haha. Men vi skypade med lite olika folk, och så snackade vi en massa!


Älskar er med mina underbara töser.


   


Imorgon så ska jag nog träffa Alexandra igen imorgon. Så ska vi gå på julmarknaden, och sen ska hon nog följa med till Klagshamn och kolla på Poppys match. 


Bloggar sen, puss


- holly

Av Holly Bloomfield - 25 november 2012 13:22

Idag har jag bara tagit de lugnt, och städat. Igår var jag på dans, de va sista gången.. snart uppvisning, wiiie


I helgen har jag skypat med Hedda, typ det roligaste haha. Har inte haft de så jättekul denna helgen, har inte gjort så mycket..


- holly    


va hos mormor och morfar ingvar igår och åt. puss

Av Holly Bloomfield - 22 november 2012 17:42

En av de bästa sakerna i mitt liv, är att sitta och sjunga med min finaste pappa medan han sjunger och spelar gitarr. Vill aldrig att dom stunderna ska sluta.


 

Av Holly Bloomfield - 22 november 2012 17:38

Idag hade jag idrotts dag.. Hade samma som Sophie och Hanna, så dagen var ganska rolig ändå. Började med cirkus, sen bortdtennis och sist volleyboll. hehehe..


När jag kom hem så gjorde jag toast och lite te. Goooott!


   

Gaaaash, fick en One Direction tjocktröja! *överglad*. Hade såklart den på mig idag. Riiiiktig mysig hihi.


- holly

Av Holly Bloomfield - 19 november 2012 20:01

Idag är de måndag, yippi. Nej,inte direkt.. Idag har jag varit i skolan, har haft huvudvärk hela dagen.. Inte konstigt, har haft de den senaste månaden, varje dag. Hemskt, men försöker stå ut. Doktorn säger mindre dator, good luck med det!


Hiss

 

Låten Skyfall, sjukt bra.

 

 

Diss

 

Min huvudvärk, AAAAAH

 

- holly

Av Holly Bloomfield - 18 november 2012 15:14

Skrev ju att jag skulle börja göra Hiss / Diss och Dagens Outfit så här kommer de.


Hiss

 

Mitt sminkbord! Gjorde det precis.

     

 

Diss

 

Min tyska redovisning tills imorgon.. Usch!

 

 

Och så Dagens Outfit!

 

 

 

 

Tröja från - H&M.

Byxorna vet jag inte, men de är ett par vanliga lite mörkare jeans.

 

- holly

 

 

Av Holly Bloomfield - 18 november 2012 15:10

Igårkväll så var jag och min familj hos Isac och Frida en liten stund, åt äppelkaka som Nina gjort. Mums, hihi!


- holly


       

Av Holly Bloomfield - 18 november 2012 12:29

Hej! Idag så ska jag städa och så ska jag nog fråga om nån vill ses idag.. Men jag ska börja lägga in "Dagens outfit" och "Hiss och diss". Ska börja satsa mer på bloggen.

- holly

Presentation


Hej! Jag är en 14 årig halvbritt som bor långt ner i lilla Skåne. Jag tycker om att fota, dansa, träffa kompisar och umgås med min familj. Jag kommer blogga om en massa saker. Jag hoppas ni tycker om bloggen och kollar in den då och då! Kram :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Inspiration


Ovido - Quiz & Flashcards