- holly bloomfield -

Alla inlägg under september 2012

Av Holly Bloomfield - 22 september 2012 19:25

Hej!

Sitter här, och kollar på svenska Hollywood fruar med Mormor, HAHAH.

Men nu är de såhär att jag ska svara på lite frågor.. För jag har tråååååkigt!


Vilka tio kompisar betyder mest för dig? - Jag kan inte svara på de. Men de som betyder allraallramest är Hannah, Hanna, Sophie, Jenny, Astrid & Amanda. Sen finns de fler <3

Vem har du känt längst i ditt liv? - Isac

Vilken kille är den bästa du vet? - Harry Styles

Sötaste killen? - Harry Styles

Underbaraste killen? - Harryyyyyyyy

Vem är du kär i? - Harry Styles !

Vem/vilka kan du lita mest på? - Jag har världens bästa vänner, så de finns många.

Vilka bloggar läser du? - Oliwia Levins, Kissies HAHAHAHAH, & fler.

Favoritfilm? - The Orphan !

Sötaste vännen? - Det går inte att svara på. Helt seriöst !

Vem får dig alltid på bra humör? - De beror på vilket humör jag är på, men Amanda Ewald, får mig alltid att le ! Men Hanna får mig alltid på bra humör, & Sophie, & Hannah !

Hur ser din drömkille ut? - Precis som Harry Edwars Styles.

Vad är din högsta önskan? - Att träffa One Direction.





1D

Av Holly Bloomfield - 20 september 2012 13:59

         


bilder på mina älsklingar. <3

Av Holly Bloomfield - 19 september 2012 15:02

Hej!

jag kom precis hem från skolan. tänkte sätta mig och plugga lite. tyska, no, so, matte, & allt sånt..

lägger in lite bilder på mig och mina söta vänner!


           

Av Holly Bloomfield - 19 september 2012 10:28

 

hej! förlåt för att jag inte bloggat på länge, men ska börja nu igen. vi fick ju våra macs från skolan, ungefär 2 veckor sen. men lovar att blogga mer!

bjuder på en söt bild, på mig & min älskade syster !





Presentation


Hej! Jag är en 14 årig halvbritt som bor långt ner i lilla Skåne. Jag tycker om att fota, dansa, träffa kompisar och umgås med min familj. Jag kommer blogga om en massa saker. Jag hoppas ni tycker om bloggen och kollar in den då och då! Kram :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Inspiration


Ovido - Quiz & Flashcards