- holly bloomfield -

Alla inlägg under april 2012

Av Holly Bloomfield - 4 april 2012 12:30

hej!


idag är jag hos mormor, & morfar ingvar, hihih.

vet inte riktigt vad jag ska skriva..

tänkte ha frågestund!

skriv frågor till mig, så får ni svar på alla! :)


xoxo holly.




Av Holly Bloomfield - 3 april 2012 13:42

hej!

tittade precis på en film som heter 'nanny diaries', med min älskade syster.

tänkte lägga in lite kläder som jag älskar från gina!


det finns andra färger med denna, fast svart är bäst i och med att svart passar till allt!


dessa jeansen är verkligen dö snygga!



magtröja, superfin!


väldigt fin!



Jag tänkte prova denna igår när jag var på Gina, den är riktigt fin & cool!



jättegullig tröja, den är verkligen superskön att ha på sig.


kärlek till tröjan, riktigt fin!



Älska Hood tröjor, riktigt mysiga!



Superfin tröja!




Big Love till denna skinnjackan! den har inga ärmar, men den är riktigt snygg! provade den igår, och skulle jättegärna vilja ha den! jättefin & snygg.



perfekta korta & härliga sommarjeans!



riktigt snygga!



superfina!



Dessa är kläder som jag tycker är snygga.

XOXO!

Av Holly Bloomfield - 3 april 2012 10:12

HEJ!


Förlåt för att jag inte bloggat på länge, men många saker har hänt som gjort att jag inte hunnit. Vi har haft besök från Tyskland. Det var så himla kul när dom var här. De kom på tisdagen, vid ungefär klockan 6. Då hälsade vi dem välkomna & sen körde vi hem. Tjejen som bodde hos mig heter Lea & hon är verkligen jättesnäll. Jag har haft superkul med henne. På onsdagen åkte vi in till Malmö med alla dom andra & så shoppade vi först på Entre, sen gick vi till Laserdome.

På kvällen sen åkte alla till McDonalds & åt. På Torsdagen åkte vi till Köpenhamn. Först kollade vi på en film på Planetariumet & sen gick vi till ströget & shoppade. På torsdagskvällen vid halv åtta så träffades alla i balders hage i och med att de var sista kvällen. På fredagen åkte vi till skolan, hade lite lekar & sen var det förväl. Nästan alla grät! Men vi har bestämt att alla ska åka & hälsa på varandra i sommar!


Men nu har jag påsklov. Ska inte hitta på något särskilt. Igår var jag med Sandra på Entre. Vi bowlade & lite sånt! Riktigt kul var de!


Tänkte lägga in lite bilder, men jag har inte tagit nån av bilderna nästan. Orkar inte lägga in mina nu. Så lägger in lite som en tjej som heter Vicky har tagit!





xoxo holly.

Presentation


Hej! Jag är en 14 årig halvbritt som bor långt ner i lilla Skåne. Jag tycker om att fota, dansa, träffa kompisar och umgås med min familj. Jag kommer blogga om en massa saker. Jag hoppas ni tycker om bloggen och kollar in den då och då! Kram :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Inspiration


Ovido - Quiz & Flashcards