- holly bloomfield -

Alla inlägg under augusti 2012

LOL

Av Holly Bloomfield - 29 augusti 2012 14:21

Hej allihopa. Fortfarande sjuk.. Jätte tråkigt. Men ska nog till skolan imorgon! :D
Nu kollar jag på LOL, på youtube. Den verkar va jättebra! Bloggar senare.
Xoxo, holly

LOL

Av Holly Bloomfield - 29 augusti 2012 14:20

Hej allihopa. Fortfarande sjuk.. Jätte tråkigt. Men ska nog till skolan imorgon! :D
Nu kollar jag på LOL, på youtube. Den verkar va jättebra! Bloggar senare.
Xoxo, holly

Av Holly Bloomfield - 28 augusti 2012 16:04

73 tonårsfrågor.

Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? - jao
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nej, jag vill lära känna personen först.
Hur många har du varit kär i? vet inte.
Är du kär just nu? - ja, tror de
 
Nio frågor om dig själv
Namn? - Holly
När fyller du år? 11 november
Vad har du på dig just nu? - I love Stockholm tröja & shorts, sjuk..
Vilken årstid tycker du är bäst? - sommaaar
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - sova så länge jag vill & stor frukost :)
Vad tycker du mest om hos dig själv? - ögonen :)
Vad är du bra på? - vet inte?
Vem älskar du mest på denna jorden - Familjen, mina vänner & One Direction
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - nej
 
6 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? - hannah
Vem är den roligaste av dina vänner? - mångaaaaa
Vem är snyggast av dina vänner? - alla klart?!
Vem är mest partyprisse? - inte vet jag?
Vem är den du helst har filmkväll med? - en viss person eller mina närmsta vänner
Vem av dina vänner är mest "evil"? - 
 
8 Frågor om din familj/släkt
Vem står dig närmast? - alla
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Yes
Vem är farligast i din familj? - poppy ;')
Vem ser roligast ut i din familj? - iiiingen
Vem är coolast? - Jag ofc?
Vem har du mest gemensamt med? - venne, alla
Vem står för underhållningen? - alla

Roligaste kvällen med familjemedlem? -alla!
 
10 frågor om idag
Vad har du gjort? - varit sjuk, så latat mig..
Har du varit glad idag? - nja.. just nu för jag fick en sån fin text av min älskade bästavän tessie på fb :')
Har du varit ledsen idag? - nepp
Vad ska du göra nu? - inget
Vad har du ätit idag? - macka, glass, choklad & banan :)
Har du duschat idag? - Nej
Vad händer imon? - antingen skola eller hemma
Går du i skolan? - Ja
Vad är klockan nu just nu? - 16.16
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - bloggen, fb & dayviews

 
 
TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - mormor :$
Vem ringde du senast? - mamma
Vem sms:a till dig senast? - hedda
Vem sms:a du till senast? - hedda
 
 
 
KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - ja
Har du fler än 3 jeans? - Jaa
Har du fler än 5 tröjor? - klart
 
SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - alltid
Använder du wax? - nepp
Använder du ögonskugga? - oftast
Använder du kajal? ibland, om jag hinner
Använder du hårspray? - nej
Använder du deodorant? - Ja
Använder du parfym? - ja, someday av jb (L)
Använder du läppglans/läppstift? - läppglans ibland & ljust läppstift, ibland
Uppsatt hår eller hängande? - hängande!
Plattar/lockar du håret varje dag? - vill hinna platta de!
Duschar du varje dag? - ja
 
KÄRLEK
Är du kär just nu? - jag vet inte..

Har du kysst någon idag? - nej
Har du ett förhållande? - nej :(
Är du romantisk? - vet inte, beror på med vem
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - m
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nej!
Vem sov du senast bredvid? - venne
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - jag vet inte?
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nej!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Nej

Av Holly Bloomfield - 28 augusti 2012 08:47

Hej, har typ inget att blogga om just nu förutom att jag är sjuk.. Så nu ska jag äta lite frukost! Puss

Mys

Av Holly Bloomfield - 27 augusti 2012 18:01

Hej alla! Har varit i skolan idag. Blä på måndagar.. Men nu sitter jag hemma & kollar tv & väntar på min älskade pappa för att han har köpt mjölkchoklad till mig, för jag är typ sjuk.. Okej inte sjuk, men mår riktigr dåligt.. Usch! Bloggar sen, puss.

Xoxo holly ?

Av Holly Bloomfield - 26 augusti 2012 01:17

Hej! Idag så träffa jag hanna :) hon kom först hem till mig, så kolla vi på en skräckfilm, fett läskig.. Sen så stack vi & panta buuuurkar & fick typ 70 kronor hihih :) sen stack vi hem till hanna och kolla tv, sen stack jag hem för att jag skulle på kräftskiva hos isac. De va en riktigt rolig kväll. Jag tror att de vi barn som va där, är typ världens galnaste hahah, speciellt Lina!

Nu ska jag lägga mig puss!

Xox holly

Av Holly Bloomfield - 15 augusti 2012 12:21

Hej alla söta. Idag ska jag inte göra något speciellt.. Vad jag vet :) Igår cyklade jag in till Staffanstorp till vårdcentralen för min syster har ont i sitt öra :/ Aw...
Bloggar senare, xoxo holly :)

Av Holly Bloomfield - 12 augusti 2012 17:11

Skulle skriva vad jag tyckte om Amanda också för hon ville de.. Men der sista!

amanda ewald ~ världens finaste, världens bästa som jag saknar mer än allt! Underbar på alla sätt, en ängel. Min bästavän, ett liv utan amanda är inget liv! Du får mig att le, att skratta. Du får mig alltid på topphumör! Du är guuldvärd. Våra minnen är dom allrabästa, jag älskar dig obeskrivligt mycket mitt vackra hjärta<3

Presentation


Hej! Jag är en 14 årig halvbritt som bor långt ner i lilla Skåne. Jag tycker om att fota, dansa, träffa kompisar och umgås med min familj. Jag kommer blogga om en massa saker. Jag hoppas ni tycker om bloggen och kollar in den då och då! Kram :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Inspiration


Ovido - Quiz & Flashcards