- holly bloomfield -

Alla inlägg under oktober 2012

?

Av Holly Bloomfield - 28 oktober 2012 20:48

Hej! Sitter och kollar på tv i Italien.. Riktigt mysigt. Är riktigt trött men jaja.. Idag har vi varit på en marknad i Foligno. Sjukt fin. Bloggar sen.

Xoxo, holly

Av Holly Bloomfield - 27 oktober 2012 16:56

Hej! Har kommit fram till Italien nuu!! Vi gick upp klockan fem i morse.. Men nu är vi framme efter nästan tio timmars resa! Är riktigt trött.. Ska lägga in lite bilder från "ditresan" :)

Xoxo, holly

Av Holly Bloomfield - 26 oktober 2012 18:51

Hej! Nu står jag och packar inför imorgon! Ska till Italien! Glad tjej.se :D Idag har jag haft no proooov och lite sånt ja. Skypade med Kalle och Sophie innan men sen hade Kalle inget batteri å sophie skulle någonstans så ja.. Åh kommer sakna alla från skolan under höstlovet! okej kanske inte alla men mina vänner och pojkväään, hihih. Men jag bloggar sen, puss

Av Holly Bloomfield - 23 oktober 2012 15:48

Hej! Tänkte inte skriva något speciellt, tänkte bara lägga in lite söta bilder hihih
Xoxo, holly

Av Holly Bloomfield - 19 oktober 2012 12:15

sitter i skolan, jättekul.. nej verkligen inte. Idag ska jag sova med Hannah. Ska bli riktigt kul. Igår så träffade jag Johanna ju. De va sjukt kul. Vi bakade en kladdkaka, den bleeeeev riktigt bra! Jag fick ägg över hela mitt ena ben, och lite på min tröja, och så tappade Johanna allt.. Men den blev riktigt god! :)

Sen så kollade vi på Friends och så åt vi kladdkaka. Sen så skulle hon följa mig till bussen, men jag missade den heheh.. Fast vi stod på busshållsplatsen.. :o Men de va en sjukt rolig dag! Bloggar senare. 


xoxo, holly


 

Bjuder på en söt bild på mig och min finaste syster :*

Av Holly Bloomfield - 18 oktober 2012 13:56

 


Hej! Nu sitter jag i skolan. Slitar om 45 minuter. Då ska jag träffa Johanna :) Vi ska hem till henne och baaaka. Jättekul haha :D Vi har precis haft tyska prov.. Gick väl ganska bra. Bloggar ikväll.


xoxo, holly

Av Holly Bloomfield - 16 oktober 2012 11:32

               



Av Holly Bloomfield - 15 oktober 2012 10:36

                             


Presentation


Hej! Jag är en 14 årig halvbritt som bor långt ner i lilla Skåne. Jag tycker om att fota, dansa, träffa kompisar och umgås med min familj. Jag kommer blogga om en massa saker. Jag hoppas ni tycker om bloggen och kollar in den då och då! Kram :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Inspiration


Ovido - Quiz & Flashcards